[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

گرامیداشت هفته بسیج با برگزاری ۲۰۰ برنامه ، روزنامه شیراز نوین

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس در آغازین روز هفته بسیج، از گرامیداشت این مناسبت در مراکز درمانی استان فارس با برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی خبر داد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرهنگ پاسدار «حسین صمصام» ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد کادر درمان، گفت: هرکسی دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، بسیجی است؛ حتی اگر کارنامه بسیجی نداشته باشد و به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای که فرمودند: فرهنگ بسیجی یعنی خدمت جهادی، بی‌تظاهر، بدون انتظار و خستگی‌ناپذیر در میدان‌های مختلف. فرهنگ بسیجی یعنی خودش را در خطر ابتلای کرونا قرار دهد برای اینکه کرونایی‌ها را از خطر مرگ دور کند.
او افزود: شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» انتخاب شده که حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت‌رسانی در حوزه سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی، سیل، زلزله و مواردی از این دست، مصداق بارز امیدآفرینی در میان مردم است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس ادامه داد: امروز الگوی بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی، جهانی و فراگیر و تبدیل به فرهنگ مقابله با ظلم و استکبار شده است و مردم دنیا شاهد ایثارگری و فداکاری‌های کادر درمان بیمارستان‌های غزه در مقابل رژیم کودک‌کش اسرائیل هستند.
سرهنگ پاسدار «صمصام» در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته بسیج نیز از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در مراکز درمانی استان از قبیل برگزاری یادواره شهدای سلامت، برگزاری رزمایش اردوهای جهادی سلامت محور به نیابت از شهدای سلامت استان فارس به ویژه شهیده مریم رحیمی به عنوان شهید شاخص بسیج جامعه پزشکی کشور، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی شهدای سلامت و برگزاری جلسه هیئت اندیشه‌ورز خبر داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی