[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۶
  • دوره جدید

لیگ یک امیدهای کشور پنجمین برد پیاپی فجر و تثبیت صدرنشینی ، روزنامه شیراز نوین

 محمدرضا جوکار- گروه ورزش
عصر دوشنبه از هفته پنجم لیگ دسته اول امیدهای کشور تیم امید فجر شهید سپاسی در یک هوای سرد و بارانی  در ورزشگاه دستغیب شیراز میزبان تیم امید مس شهر بابک بود و توانست در یک بازی برتر میهان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.
گل‌های تیم امید فجر شهید سپاسی در این مسابقه را سجاد گل‌محمدی و ابولفضل پور رئیسی که هر دو گل در نیمه دوم به ثمر رسید، سه امتیاز این مسابقه را به حساب فجری‌ها واریز کرد. 
در این مسابقه فرشاد فیروز ستاره این روزهای تیم‌ امید فجر شهید سپاسی جزو بهترین بازیکنان میدان بود و زمینه‌ساز هر دو گل تیمش هم شد. 
از نکات جالب این ‌مسابقه حضور مهدی رجب‌زاده، سرمربی تیم بزرگسالان تیم ‌فجر شهید سپاسی بود که به همراه محمدحسین مفتاح، مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی از نزدیک شاهد این ‌مسابقه بودند. شاگردان جلیل دوران با کسب پنجمین برد پیاپی در این فصل توانستند همچنان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند. تیم ‌امید فجر شهید سپاسی در چهار مسابقه قبلی هم توانسته بود تیم‌های طلایه شیراز، مقاومت کوثر تهران، استقلال تهران و آبی‌پوشان اراک را شکست دهد و با پیروزی در این مسابقه مقابل مس شهر بابک با تثبیت صدرنشینی همچنان جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر امیدهای ایران می‌باشد.
تیم امید فجر شهید سپاسی باید در هفته ششم این رقابت‌ها در سیرجان به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی