[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برای فصل آینده باید خیلی زود وارد عمل شویم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش
پرونده نخستین فصل حضور تیم لیموندیس شیراز در لیگ برتر کشور بسته شد؛ پرونده‌ای با نمره قبولی و با امیدواری نسبت به فصل آینده.
سرمربی این تیم درباره این فصل به خبرنگار شیرازنوین گفت: با توجه به اینکه اولین فصل حضور تیم لیموندیس در سوپرلیگ بود، توقع نداشتیم شرایط ایدئال باشد، اما به طرز قابل توجهی این فصل، سطح فنی مسابقات بسکتبال لیگ کشور رشد داشت و این موضوع کار را برای ما دشوارتر کرد.
محمدرضا اسلامی افزود: سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی که در لیگ بسکتبال امسال انجام شد، بسیار قابل توجه بود؛ به‌گونه‌ای که در فصل‌های گذشته دو یا سه تیم مدعی وجود داشت، اما امسال تمام تیم‌هایی که به مرحله پلی‌آف راه یافتند، قابلیت صعود به دور بعد را داشتند.
وی همچنین از شور و شوق به وجود آمده در بین جوانان و بسکتبال‌دوستان فارس و شیراز ابراز رضایت کرد و گفت: بازیکنان لیموندیس با تمام وجود این فصل را جنگیدند تا الگویی برای جوانان ورزش‌دوست فارس باشند.
اسلامی افزود: امیدوارم با بستری که فراهم شده، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه ورزش در استان پهناور فارس وارد عمل شده و در تمامی رشته‌های ورزشی از استعدادهای ناب این استان حمایت کنند تا شاهد تعالی ورزش در فارس باشیم.
این مربی کرمانی که سابقه مربیگری در تیم ملی کشورمان را هم دارد، گفت: با توجه به اینکه قرار است مسابقات فصل آینده سوپرلیگ بسکتبال کشور از شهریورماه آغاز شود که نسبت به سال‌های گذشته چند ماه زودتر شروع می‌شود، مسئولان تیم لیموندیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان تأثیرگذار باید به سرعت وارد عمل شده تا ان‌شاءالله در فصل آینده، نماینده فارس با اقتدار پا به عرصه بسکتبال کشور بگذارد.
اسلامی در پایان گفت: اگر جایی هواداران و طرفداران ورزش نباشند، رویداد ورزشی معنا پیدا نمی‌کند و به همین دلیل است که این ورزش برای این علاقه‌مندان است. لذا حضور مسئولان و متولیان امر برای روشن کردن موتور ورزش فارس به خصوص بسکتبال، امری اجتناب‌ناپذیر است و امیدواریم که به زودی شاهد چنین رشد و شکوفایی در این استان پهناور 
باشیم.
به گزارش شیرازنوین، تیم لیموندیس شیراز پس از اینکه در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال به مقام هشتم دست یافت، در مرحله حذفی برابر تیم قدرتمند و مدعی شهرداری گرگان قرار گرفت و با سه شکست متوالی برابر این تیم، از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی