[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اقدامات مراکز درمان ناباروری رسانه‌ای شود، روزنامه شیراز نوین

راه‌اندازی مرکز مشاوره درمان ناباروری اقدامی ارزشمند است که با پیگیری مدیران دغدغه‌مند دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ثمر رسیده است.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در نخستین نشست شورای عالی اخلاق پزشکی اظهار امیدواری کرد، روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری دانشگاه، در مسیر رو به جلو باشد و از کارشناسان و مشاوران این مرکز خواست در ارائه خدمات به مراجعان با اراده و جدیت اقدام کنند و با استمرار این اقدامات، به افراد بیشتری از گروه هدف ارائه خدمت کنند.
او در ادامه با تأکید بر توان و تجربه علمی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: شما متخصصان امر هستید و علم و تخصص شما می‌تواند به وضع و تدوین قوانین محکم در حوزه مشاوره و درمان ناباروری کمک کند.
امام جمعه شیراز بر نقش و قدرت رسانه‌ها و توانمندی فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی اقدامات مراکز درمان ناباروری و آگاه‌سازی جامعه از مراحل و اصول دریافت مشاوره‌ها و پیگیری مسائل مرتبط با درمان ناباروری تأکید کرد و گفت: آگاهی‌رسانی به جامعه، وظیفه‌ای همگانی است که همه مسئولان امر باید به آن توجه داشته باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در نشست شورای عالی اخلاق پزشکی گفت: خدمت‌رسانی به مردم، تقویت اعتمادسازی در جامعه نسبت به خدمات مراکز درمان ناباروری را به همراه دارد.  
دکتر «سید وحید حسینی» همچنین ارتباط مداوم با مردم و آگاهی‌رسانی مستمر به جامعه را در راستای توسعه خدمات مرکز مشاوره درمان ناباروری دانشگاه مؤثر دانست. او انگیزه، دغدغه‌مندی، بهره‌مندی از دانش کافی، دلسوزی و پیگیر بودن کارشناسان مرکز مشاوره درمان ناباروری را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی در پیشبرد هرچه بهتر اقدامات برشمرد و توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در مراکز درمان ناباروری استان را برای نظم‌دهی و انسجام بیشتر مسائل این حوزه، مهم خواند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی