[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

قدرت‌نمایی و تخریب خودرو پلیس؛ دستگیری اراذل و اوباش در شیراز، روزنامه شیراز نوین

قدرت‌نمایی و تخریب خودرو پلیس؛ دستگیری اراذل و اوباش در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.
سرهنگ «عبدالرضا ضربت» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: سه‌شنبه‌شب در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط 2 نفر اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با 2 سرنشین ضمن قدرت‌نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: اراذل و اوباشان که هنوز در صحنه حضور داشته بودند، با مشاهده پلیس، به سمت مأموران حمله‌ور و با پرتاب شیء سخت، خودرو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه مأموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کرد ولی متأسفانه هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود 20 دقیقه تعقیب و گریز، مأموران انتظامی موفق شدند آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را نیز کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف‌قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: اراذل و اوباشان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا 
شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی